I de ulike underkanalene jobber vi nok litt forskjellig avhengig av hva som skal publiseres. Oppsummert har hver underkanal en kanalleder som leder møter og organiserer daglig drift. Kanallederne møtes en gang per måned til kanalledermøte hvor de koordinerer på tvers og legger mer strategiske mål og planer til et «årshjul». Deretter møtes vi i vår underkanal. Her blir strategiene til daglige oppgaver, som for eksempel en video eller artikkel.»
Naturlig videreføring fra tidligere erfaring
Fredrik sin rolle i task forcen er sammensatt. Som medlem av content-kanalen produserer han mye innhold, spesielt videoer både for profileringskanelene og de andre task forcene. I skrivende stund jobber han som prosjektleder på to interne prosjekter. Disse går på tvers av task forcene og er rettet mot medlemsbedriftene. På spørsmål om hvorfor Fredrik ønsket å bli med i denne task forcen svarer han: «… for meg var profilering en unik mulighet for å få litt innsikt i alle de ulike task forcene. Ofte får man også «bestillinger» og oppdrag fra disse. I tillegg har jeg jobbet litt med innholdsproduksjon for NHH sin studentforening og NHH. Profilering virket da som hånd i hanske for min del – og jeg har ikke angret!»
Fredrik synes det er veldig gøy å teste ut nye måter å kommunisere på gjennom videoformatet. Til nå har han fått «leke» seg med dette gjennom diverse grafikk som brukes på videoene som publiseres.